Bodø i vinden

Reklame

Del på Facebook
Del på Twitter

Kampanjen «La mæ ta dæ med til byen min» hadde som mål å bygge kunnskap og kjennskap til Bodø som bo- og arbeidssted, samt fronte strategiske satsninger for Bodø.

Kampanjen besto av ni tema/historier som sa noe om det å bo og jobbe i Bodø. Vi brukte bevisst lokale modeller som enten er tilflyttet eller tilbakeflyttet. De fortalte sin historie om hvorfor de trives så godt her i Bodø.

I Dagbladet Magasinet hadde vi 4 dobbeltsider og 10 helsider over en 5 ukers periode. Annonsene ble også kjørt i Nordlys og Avisa Nordland. I tillegg brukte vi nettannonser på an.no og db.no

Bodø Lufthavn var den største kanalen for kampanjen. Avinor stilte en rekke flater til rådighet, noe som resulterte i en fantastisk utstilling hvor kampanjen var synlig i halvannet år.

Riktig Spor ble tildelt Diplom for kampanjen i Sterk-konkurransen 2011.

En stor takk må rettes til Billybonkers som sto for foto. Bildene ble magiske!