Gå til hovedinnhold Gå til søk

Nytt liv til gamle logoer

Å fornye logoen og den visuelle identiteten er en smart måte for en bedrift å vise at den følger med i tiden, uten å miste det som gjør merkevaren gjenkjennelig. En logorevidering handler ikke om å begynne på nytt, men om å gi det gamle uttrykket et lite løft.  Kanskje trenger logoen skarpere linjer, bedre lesbarhet, en mer balansert typografi eller farger som fungerer både digitalt og trykt

Ved å oppdatere logoen viser man at bedriften utvikler seg, men fortsatt står støtt i det den alltid har vært. Det handler om å bevare det kjente, samtidig som man viser at man er klar for framtida.

Her er en liten smakebit på noen av merkevarene vi har fornyet. Ta kontakt om du kjenner behov for å fornye din merkevare.

Kontakt

Har du spørsmål rundt arbeidet? Ta gjerne kontakt!

Jofrid Bergslid

Vi bruker informasjonskapsler for å tilby deg en bedre brukeropplevelse. Les personvernvilkår.