Gå til hovedinnhold Gå til søk

Brilleservice

I juli i 1989 åpnet Knut Edvinsen dørene til Brilleservice for første gang, og i år kan de feire 30 år med kvalitet og kundetilfredshet.

Og i den forbindelse var tiden moden for en endring i det visuelle uttrykket.

Riktig Spor har redesignet logoen, og gitt profilen et mer moderne uttrykk. Vi har bevart det ikoniske logosymbolet, men forenklet det. Vi har endret ordbildet i logoen til en mer klassisk font, for å uttrykke kvalitet og mange års erfaring. Samtidig ønsket vi en mer moderne profil. Vi har tonet ned grønnfargen i profilen, og laget en fargepalett med rolige farger. Komposisjon og fontbruk for øvrig er også enkel og med særpreg, for å vise frem de flotte produktene og merkene Brilleservice fører på en god måte.

Vi takker for oppdraget, og gratulerer med 30 år.

Kontakt

Har du spørsmål rundt arbeidet eller et spennende prosjekt på gang?

Vi bruker informasjonskapsler for å tilby deg en bedre brukeropplevelse. Les personvernvilkår.