Gå til hovedinnhold Gå til søk

Sparebank 1 Nord-Norge, Årsrapport

Siden 2020 har vi vært så heldige å få designe Sparebank 1 Nord-Norges årsrapport. Dette er et arbeid som må utføres med den aller største nøyaktighet, og i tråd med en fremdriftsplan uten slingringsmonn. Alt er tett knyttet opp mot styremøtene i banken, og datoen for når årsregnskapet skal publiseres på Oslo Børs.

Årsrapporten utvikles på norsk og engelsk, og hver utgave er ca 230 ++ sider.

Bærekraftsrapporten til Sparebank 1 Nord-Norge er også inkludert i årsrapporten, og denne er virkelig et eksempel til etterfølgelse for det øvrige næringslivet i landsdelen.

Ta en kikk på arbeidet som er gjort her:

• Kunde Sparebank1 Nord-Norge
  • Årstall 2020 - 2023

Alle modeller og illustrasjoner gjennom hele rapporten har blitt designet etter SpareBank 1 sin grafiske profil. Hvert år lager vi et nytt grunndesign, i tråd med profilen.  I en rapport med et stort antall noter og tabeller, er det viktig at alle tabellene utformes likt, med god lesbarhet.

I en så omfattende rapport som SpareBank1s årsrapport, er det viktig at man har tydelige inndelinger i rapporten. Dette har vi blant annet gjort ved å gi ulike temaer egne farger, slik som en grønn farge til bærekraftsrapporten.

Har du spørsmål rundt arbeidet? Ta gjerne kontakt!

Jofrid Bergslid