Gå til hovedinnhold Gå til søk

Brimis Kjøken

Den kjente TV-kokken Arne Brimi driver i dag Vianvang i Lom, som han selv har bygd opp fra grunnen. Kjent fra blant annet Gutta på tur, har Brimi en stor plass i hjertene til det norske folk. I tillegg til å drive restauranten på Vianvang, selger Brimi et utvalg av kjøkkenprodukter av høy kvalitet gjennom Brimis Kjøken.

Problemstilling

Brimis Kjøken hadde behov for en oppgradert profil med redesignet logo og ny fargepalett. I tillegg var det behov for å oppgradere nettbutikken, slik at den var up-to-date når det gjelder både visuell identitet og krav om universell utforming.

Løsning

Logoen ble redesignet, samtidig som vi har beholdt Arne Brimis karakteristiske signatur. En liten justering og nye farger gjør logoen mer moderne, uten å bli ugjenkjennelig. Brimis merkevare dreier seg i stor grad om friluftsliv og gode norske råvarer, og derfor har vi hentet inspirasjon fra naturen i fargevalget. Som grafisk element bruker vi et kart over området rundt Vianvang.

Vi har utviklet emballasje til flere av Brimis produkter, deriblant støpejernsgryter, en serie med koppergryter og jernpanner. Ikke minst har vi designet og utviklet Brimis Kjøken sin nye nettbutikk. Denne er naturligvis utformet etter Brimis nye grafiske profil og universelt utformet.

Kontakt

Har du spørsmål rundt arbeidet? Ta gjerne kontakt!

Brita Bjørnbakk

Rasmus Vikan

Vi bruker informasjonskapsler for å tilby deg en bedre brukeropplevelse. Les personvernvilkår.