Gå til hovedinnhold Gå til søk

Arktisk Filharmoni – Visuell identitet

Arktisk Filharmoni er verdens nordligste og yngste orkesterorganisasjon. Vi har et langt og godt samarbeid med dem, og er stolte over å ha fått fornyet den visuelle identiteten til orkesteret.

De jobber aktivt mot barn, og har laget en egen font og et eget uttrykk som brukes for å markedsføre barneforestillinger. Ta en titt på dette her.

Arktisk Filharmoni er også vår drømmekunde når det kommer til bruk av illustrasjoner i markedsføringen. Ta en titt på disse her.

Nettsiden deres er også designet og utviklet av oss. Den er programmert i WordPress, og vi har en tett og god dialog med Arktisk Filharmoni på videreutvikling av funksjonalitet på siden.

I 2019 utviklet vi logo og identitet for Arktisk Filharmoni og i 2023 ga vi profilen en fornyelse med nye farger og profilelement. Identiteten består av en variasjon av flere farger som strekker seg over fargespekteret og notelinjer som som danser rundt på flatene.

 

Arktisk Filharmoni gjennomfører en rekke arrangement i løpet av året. Vi bistår med utvikling av markedsmateriell til noen av disse, og vi lager i tillegg programmet til abonnementskundene to ganger i året. Markedspakken til hvert arrangement består av bilder til sosiale medier, digitale annonser og evt. en bildecollage/illustrasjon for arrangementet.

Kontakt

Har du spørsmål rundt arbeidet? Ta gjerne kontakt!

Jofrid Bergslid

Vi bruker informasjonskapsler for å tilby deg en bedre brukeropplevelse. Les personvernvilkår.