Gå til hovedinnhold Gå til søk

Trix trampoline­park

2022 åpnet Trix Trampolinepark dørene for første gang i Bodø, og på kort tid har de blitt en av byens mest populære og ettertraktede aktivitetssentre.

Riktig Spor ble kontaktet på slutten av 2020 for å hjelpe det entusiastiske teamet bak Trix med å gjøre drømmen om en trampolinepark til virkelighet.

Profilen til Trix Trampolinepark består av en hoppende glad logo og en sprek fargepalett. Dette uttrykket gjennomsyrer både trampolineparken, den grafiske profilen og websiden. Med sin gjenkjennelige sjarm har Trix skapt en merkevare som har oppnådd stor anerkjennelse blant barn og unge.

Den hoppende glad logoen er unik, dynamisk og lett gjenkjennelig. Den skiller seg ut med sin animerte effekt der prikken over «i» hopper opp og ned. Denne animasjonen tilfører logoen en ekstra dimensjon og formidler bevegelse og glede på en visuell måte.

  • Kunde Trix Trampolinepark
  • Årstall 2022

Den spennende og fengslende grafiske profilen er umiddelbart iøynefallende med livlige farger som fanger oppmerksomheten til besøkende både i parken og på nettstedet. Dette skaper en energisk atmosfære og gir en umiddelbar følelse av moro og bevegelse før man engang trer inn i parken. Fargene er ikke bare begrenset til det visuelle uttrykket, de er også integrert i selve parken, og dette gir en helhetlig og gjennomtenkt opplevelse.

Nettstedet til Trix Trampolinepark er utformet med smidig navigasjon og et brukervennlig grensesnitt. Her finner besøkende informasjon om aktiviteter, åpningstider, priser og spesialarrangementer. Bevegelseseffektene og animasjonene på nettstedet gjenspeiler den livlige og energiske atmosfæren i parken, og gir en forsmak på den spennende opplevelsen besøkende kan forvente

Kontakt

Har du spørsmål rundt arbeidet eller et spennende prosjekt på gang?

Vi bruker informasjonskapsler for å tilby deg en bedre brukeropplevelse. Les personvernvilkår.