Artikkel
Riktig Spor i Flyt-sonen
Å gå inn i et sponsorsamarbeid med Flyt Narvik treffer Riktig Spor midt i hjertet. Riktig Spor består av folk som er skikkelig glad i god kommunikasjon, og som er oppriktig glad i, og stolte over byene vi har kontorer i. Vår visjon er å bygge et sterkere Nord-Norge hvor vi og våre barn vil jobbe og leve, og prosjekter som Flyt bidrar til akkurat dette.
19. november skrev Fremover om samarbeidet vårt med den trivelige gjengen som står bak Flyt Narvik. Da het det Narvik Aktivitetspark, og det hele startet med en navnekonkurranse. Nå er både navn og logo klart og lansert.- Dette er en type prosjekt som kler Narvik så godt. Vi har også fått stor frihet til å jobbe med kommunikasjonen, forteller Ingrid Sørensen. Hun er en senior designer og kontorleder for Narvik-kontret. Teamet i Narvik har sammen utviklet logo og profil for parken.
– Det har vært skikkelig gøy og givende å jobbe med. Logoen er inspirert av løyper og pump-track. I tillegg har vi en slags «aktiv strek» som skal brukes i den visuelle kommunikasjonen, forteller hun.
Kommunikasjonsrådgiver Anders Horne gleder seg til å jobbe videre med Flyt.
– Narvik er i utgangspunktet en by med unike kvaliteter knyttet til nærheten mellom byen og en aktiv livsstil. Flyt Narvik bygger bare enda sterkere oppunder dette. Bynært, rått og tilgjengelig for alle, sier han. Han er spent på prosjektet og hvor det ender opp.
– At det blir bra er jeg sikker på. Men noe av det spennende er muligheten til å bidra i utviklingsfasen. Det eneste som irriterer meg er jo at jeg begynner å bli litt for gammel for skateboard og å hoppe på sykkel, humrer han.