Gå til hovedinnhold Gå til søk

Bonord

Boligbyggelaget Nord bygger og forvalter boliger for sine ca 26 000 medlemmer, gjennom sine kontorer i Hammerfest, Tromsø og Harstad.

Bonord er en partner som vi har tett på oss både på strategisk og på mer operativt nivå. Vi møttes gjennom et annet boligbyggelag, nemlig Nobl i Bodø. Begge boligbyggelagene skulle ha nye websider, og jobbet sammen om dette.

Den grafiske profilen til Bonord var samtidig moden for oppgradering, og slik ledet det ene til det andre. Et herlig samarbeid både på web, merkevare-/kommunikasjonsstrategi, kampanjer, konseptutvikling, markedsføring av symbolprosjektet Øvre Kroken og mye mer.

Under kan du se deres nye grafiske profil. Utviklet høsten 2021. De ønsket å bli oppfattet som seriøs, folkelig og modig. Bonords verdier: Kompetent, Engasjert, Fremtidsrettet og Lagspiller er også brukt aktivt i arbeidet med den nye grafiske profilen.

Den nye fargepaletten er modigere og friskere. Myk og moderne typografi speiler Bonord og deres verdier. Bonord skaper samfunn for mennesker, ikke bare bygg på utbyggernes premisser.

Det nye logosymbolet tar utgangspunkt i typografien fra den tidligere logoen. På den måten bygger den nye merkevaren videre på den gamle. Det nye symbolet kan både være naturlandskap eller bymiljø, dører og vinduer eller en skyline, og kommuniserer på den måten bredden i prosjektene og tjenestene Bonord leverer.

De nye grafiske elementene er basert på logosymbolets form og brukes som en mulighet til å styrke konseptet ytterligere.

Kontakt

Har du spørsmål rundt arbeidet eller et spennende prosjekt på gang?

Vi bruker informasjonskapsler for å tilby deg en bedre brukeropplevelse. Les personvernvilkår.